Náhodné fotografie

Náhodná fotografie
Náhodná fotografie
Náhodná fotografie

Recenze

Psát to nebudu ale zkopíruju to ;) :

Přichází nová epocha realtime strategií. Objevil se nový svět - zatím nepřátelský, ale krásný, plný nových nápadů, promyšlených herních scénářů a nádherný na pohled. Vítejte ve světě nazývaném Age of Empires III. Ve hře se hráč vrací do příběhu světa v okamžiku kdy jej opustil na konci Age of Empires II, v okamžiku kdy se evropské velmoci snaží prozkoumat a kolonizovat Nový svět. Na vás jako hráči pak pochopitelně bude se tohoto úkolu, za jeden z osmi národů zhostit. Jednotlivé kampaně jsou seřazeny tak že vytváří váš příběh v němž jako jedno z pojítek slouží i nový prvek - Domovské město. Úspěchy vás, jako jeho vyslance se promítají i na jeho postavení v rámci státu i celé evropy. Čím více prospíváte svému domovskému městu, tím více si cení vašich služeb a tím větší podporu vám může poskytnout v dalších misích.

Age of Empires III: The WarChiefs představí průřez starou historií amerického kontinentu a boje, z nichž v Americe povstaly silné civilizace. Jejich vedení se můžete ujmout i vy a ovládnout tak celý Nového světa. Age of Empires III: The WarChiefs je nejnovějším pokračováním mnohokrát oceněné série Age of Empires. Tento datadisk pokračuje v tradici Ensemble a přináší do žánru RTS mnoho nových prvků. Hrajte za indiánské civilizace. Postavte se do čela jedné ze tří indiánských civilizací včetně Irokézské konfederace či Siouxů a rozšiřte jejich říše na celý kontinent. Datadisk, nabízí novou singleplayer kampaň, nové jednotky, nové mapy, stejně tak nové herní prvky, vylepšení a nový obsah týkající se všech evropských civilizací z původní hry. Vylepšení týkající se domovského města a samozřejmě i nové hratelné civilizace včetně tří indiánských kmenů (např. Irokézové, Siouxové).

moje hodnocení : 10/10 perfektní hra !!

PS : Tady máte trailer ;)